×
×

    機工士


    f2ac9213
    138:既にその名前は使われています@\(^o^)/:2015/08/16(日) 19:08:54.90 ID:/D44SLBq.net
    開始前リロードからのクイック維持は海外フォーラムのスキル回しであったね
    ただ忍者の風遁に合わせたクイック待機と違って待ち時間が長すぎて


    c2cf741c
    718:既にその名前は使われています@\(^o^)/:2015/07/07(火) 17:07:28.17 ID:ja1WxyEO.net
    パッチノート来てたぞ

    旅神のメヌエット 
    ・アクションカテゴリーが 魔法 → アビリティ に変更されます。
    ・与ダメージ上昇効果が 20% → 30% に変更されます。
    ・詠唱時間が 3秒 → 0秒 に変更されます。
    ・リキャストタイムが 2.5秒 → 15秒 に変更されます。
    エンピリアルアロー
    ・威力が 240 → 220 に変更されます。
    サイドワインダー
    ・威力が 150 → 100 に変更されます。
    ・継続ダメージ数1つのときの威力が 250 → 175 に変更されます。
    ・継続ダメージ数2つのときの威力が 350 → 250 に変更されます。


    a4cbfadb
    715:既にその名前は使われています@\(^o^)/:2015/07/07(火) 08:00:31.89 ID:N4CG7VKA.net
    機工士のDPSに言及してるのあったよ

    Jeuxonline :
    Now that the extension's out, players had the chance to give feedback on it.
    Do you plan on balancing the new jobs ? For instance, a lot of players find the DPS of the machinist to be too low.

    Naoki Yoshida :
    (laughs) We heard that a lot of players find the machinist's DPS to be low, however we've had the dev team run tests on it and the machinist job can do a lot of damage.
    I'm sure most players use that DPS recording software, and it can be outdated or the skill rotation used by the team and the players is different. At the moment we're looking into the origin of this difference.
    (一部省略)

    JeuxOnLine:http://www.jeuxonline.info/actualite/48425/interview-exclusive-naoki-yoshida-jeuxonline-japan-expo-2015


    CJMm0avUEAEIcMa
    663:既にその名前は使われています:2015/07/02(木) 08:29:56.46 ID:uGzHbnE15
    詩人と比べて火力出しにくすぎ
    Wi-FiありきでそのWi-Fi火力出すのが不安定
    向こうは乱れエンピで終わりだからなー

    難しさとか不安定さの代わりに火力あるとかならいいんだが、難しいなバランスって